Άντρας θα πει να μην δειλιάς, όπου κι αν δώσεις μάχη,
Να ξεψυχάς κι όμως να λες, θάνατος δεν υπάρχει!!!
Του άντρα τον εγωισμό, μια πράξη τον τελειώνει,
να βλέπει αυτή που αγαπά, σ' άλλου αγκαλιά να λιώνει...
Άντρας λογάται όποιος μπορεί, τον πόνο να αντέξει,
να'ναι η ψυχή στο στόμα του, και να μη βγάζει λέξη...

Λευτέρης

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

ξενέρωσα

Αν και είναι φανερό από καιρό, τελικά έχω ξενερώσει τόσο πολύ που δεν έχω διάθεση για τίποτα, σχετικά με τον Πανιώνιο. Μαθαίνω την επικαιρότητα, αλλά βαριέμαι να την σχολιάσω. 

Το μόνο που μου λείπει, είναι κάποιοι φίλοι. Μερικούς από αυτούς τους συναντάω πλέον μόνο στο facebook. Τους περισσότερους ούτε καν εκεί.

Αυτό είναι το μόνο που με στενοχωρεί. 

Ήταν μια φάση της ζωής που μάλλον έκλεισε. Εάν θα είναι οριστικό και αμετάκλητο δεν το γνωρίζω. Απλά ένοιωσα την ανάγκη να το πω, για να μην απορούν κάποιοι φίλοι που είχαν συνηθίσει να διαβάζουν τι έγραφα.

Ανέκαθεν έλεγα πως το ποδόσφαιρο ήταν για εμένα ένα θέαμα, μια διασκέδαση. Πλήρωνα για να το ευχαριστιέμαι. Αφού έπαψα να το ευχαριστιέμαι, δεν βλέπω τον λόγο να ασχολούμαι άλλο.

Ελπίζω να βρεθούν αφορμές για να ξαναβρεθώ με τους φίλους μου.

1 σχόλιο:

br fun_atic είπε...

Η διαθεσή σου φαίνεται. Πάρε τον χρόνο σου και όταν αιστανθείς καλύτερα ξαναγράφεις. Θέση στη θύρα μας υπάρχει πάντα και σε περιμενουμε για να διασκεδάσουμε το παιχνίδι.